Benvolgudes famílies,
Com ja vàrem informar abans de Setmana Santa,
posar en marxa el projecte “LlibreViu”, implicarà alguns canvis en el procés de
compra de llibres en funció del cicle on tingueu els vostres fills/es, i del
fet que us hagueu adherit o no a “LlibreViu”. Us expliquem les grans línies de
funcionament:
PROCÉS DE COMPRA CURS 2014-2015:
1) Si teniu fills a Infantil (P3, P4 o P5) o
Cicle Inicial (1r i 2n), la compra serà com fins ara (pre-comanda), a
través de l’AMPA. Els llibres es
lliuraran el primer dia de classe.
2) Per a les famílies que s’han adherit a “LlibreViu”,
i que per tant teniu fills/es als cicles Mitjà i Superior (3r a 6è), rebreu els
llibres socialitzats contra pagament de la quota de 30€. La compra de la resta de llibres i material
no socialitzats, serà com fins ara (pre-comanda); tot organitzat per l’AMPA.
El lliurament de tot es farà el primer dia de classe.
3) Les famílies que NO S’HAN adherit a “LlibreViu”,
rebran només la llista dels llibres i material necessaris per al curs vinent i
hauran d’encarregar-se d’adquirir-los. L’AMPA NO gestionarà cap compra en
aquests casos.
Podeu emplenar el document d’adhesió en
aquest enllaç: http://www.sotdelcamp.com/sec-Documents-del-projecte-LlibreViu-8494.html. L’haureu
d’entregar omplert i signat a la tutora del vostre fill abans del 30 de maig.
US HEU ADHERIT A LLIBREVIU, PERÒ NO SOU SOCIS DE L’AMPA?
“LlibreViu” només està obert als socis de
l’AMPA. Si la vostra família encara no és sòcia, se n’ha de fer perquè puguem
confirmar la vostra adhesió a “LLibreViu”. Per això haureu d’entregar emplenat
a l’AMPA (per correu electrònic o a la
caixa que trobareu a la recepció de l’Escola), el formulari que trobareu a la
web de l’AMPA o al menú de la dreta d'aquest mateix blog juntament amb el comprovant de pagament de la quota (40€ per
família), abans del 30 de maig de 2014.
VOLEU ADHERIR-VOS PERÒ TENIU LLIBRES DE PRÈSTEC I NO ELS PODEU DEIXAR? En aquest cas teniu dues opcions:
1. Comprar un
lot de llibres per al curs vinent i entrar en el projecte el curs següent
deixant els llibres i pagant la quota corresponent.
2. Omplir el
full d’adhesió comunicant que no disposeu de llibres per deixar. La quota a pagar
serà de 100€ i l’AMPA ho gestionarà perquè el vostre fill/a rebi un lot de llibres socialitzats al
setembre.
En qualsevol situació us podeu posar en
contacte amb l’AMPA a sotdelcamp@gmail.com i
estudiarem el vostre cas.
En la pre-comanda us informarem de la forma
de pagament.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada